زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

دختر خاله و پسرکش

سلام

امروز صبح با دخترک به دیدن دختر خاله ام رفتیم ‌‌‌ .. پسرک کوچولویش تازه سه هفته دارد... جگری بود برای خودش با آن کش و قوس های طولانی مدتش‌.. دخترک هم که اصرار و جیغ که کنار نی نی باشد... کلی عکس از نی نی انداختم و حالم خوب بود ... 

همسر دختر خاله یه جورایی است... از آن آدم های یه جوری.. دکتر است دیگر... چه انتظاری دارم... نچسب است... پسرک را حمام کرد و ازش گرفتم و لباس پوشاندم... خیلی کوچولو بود... یاد کوچولویی های دخترک افتادم دلم ضعف رفت 

عصری هم دخترک را برای چکاپ بردیم دکتر... دکتر گفت با توجه به وزن تولدش خوب وزن گرفته و نگرانی همیشگی من بی مورد است.... خدا را شکر... 

دخترک این روزها زیاد جیغ می زند... هرچه می خواهد اشاره می کند و جیغغغ... چه کنیم دیگر... مرحله ای گذراست ... باید صبور بود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوخیییی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 11:30 http://neyestan.honor.es/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
85618

متشکرم نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد